Testimoni Set Breastfeeding Shaklee Bantu Tambah Susu Badan

Ada baca post kami yang lepas? Tentang Set Breastfeeding Shaklee? Set Breasfeeding Shaklee dapat membantu ibu-ibu tambah susu badan untuk keperluan bayi anda. Alhamdulillah, ramai customer kami yang berpuas hati dengan Set Breastfeeding Shaklee, dan ianya dapat membantu ibu-ibu tambah susu badan mereka. Bila ibu happy, baby pun jadi happy dan cepat membesar. Alhamdulillah. Kami ingin share testimoni dari customer kami... Testimoni ini tidak diedit ayatnya ye? Ikhlas dari customer kami... Alhamdulillah... ^^






Alhamdulillah.. Set Breastfeeding Shaklee telah membantu ramai ibu-ibu menyusukan bayi mereka secara ekslusif sejak dari selepas bersalin hingga paling minimum 6 bulan, seperti mana yang disarankan. Surah Al-Baqarah ayat 233 juga ada menyebut, "Dan ibu-ibu hendaklah menyusukan anak-anak mereka selama 2 tahun genap iaitu bagi orang yang ingin menyempurnakan penyusuan itu...." Banyak kelebihan yang ibu dan bayi boleh perolehi daripada susu badan ibu.


Sekiranya ingin bertanya lanjut tentang Set Breastfeeding Shaklee ini, boleh lah hubungi kami. Kami akan segera reply msg/whatsapp/wechat/email anda. Boleh juga isi Inquiry Form ye?

msg/whatsapp/wechat: 0196972866
email: suppl3ment4all@gmail.com
fb page: http://www.facebook.com/Supplement4all (jom like!)





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration**

** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Label: