Set Menyusu 3M Shaklee Lengkap Dengan Membantu Meningkatkan Tenaga

Ramai salah faham tentang set menyusu shaklee. Bila kata tentang supplement set menyusu, ramai beranggapan yang bila makan supplement shaklee ni "confirm" susu akan banyak. Bab ni yang anda semua kena perbetulkan tanggapan. Kenapa? Nanti saya perjelaskan. ^^ Set menyusu 3M Shaklee adalah supplement yang kami cadangkan kepada anda yang bukan hanya memerlukan supplement untuk membantu menghasilkan susu yang banyak, malah juga membantu meningkatkan tenaga. Anda perlukan tenaga secukupnya sepanjang hari kerana anda adalah SUPERMOM! Samada anda ibu bekerja ke, surirumah ke, anda adalah supermom!! Apa best nya set menyusu 3M?


 Set menyusu 3M terdiri daripada 6 supplement penting. Terutama kepada anda yang mengalami masalah penyusuan dimana susu amat sedikit, supplement ini amat bersesuaian dengan anda. Anda perlukan tenaga secukupnya, kurang stress, dalam keadaan yang sihat untuk menggalakkan badan anda menghasilkan susu badan secukupnya untuk bayi anda. Dan kerana itu, set 3M ini adalah untuk anda. Bagaimana ia membantu?

✿ Membantu menukarkan makanan kepada tenaga
✿ Membantu mengurangkan dan melegakan keletihan
✿ Membantu membekalkan tenaga sepanjang hari
✿ Membantu melengkapkan badan dengan nutrisi kalsium
✿ Membantu mengimbangi tekanan darah
✿ Membantu menggalakkan tumbesaran bayi yang sihat
✿ Membantu menguatkan tulang anda dan bayi
✿ Membantu menyingkirkan lemak
✿ Membantu menguatkan sistem imunisasi anda dan bayi

Berbalik kepada persoalan tadi, anda perlu menukarkan tanggapan bahawa ambil supplement shaklee, "confirm" susu akan banyak. Itu adalah SALAH! Supplement hanyalah satu medium atau asbab yang MEMBANTU anda menghasilkan susu. Perkataan kata kuncinya adalah membantu. Kenapa ia membantu? Kerana supplement memberikan anda nutrisi yang diperlukan untuk membantu menggalakkan penghasilan susu. Pengambilan supplement PERLU disertakan dengan teknik penyusuan yang betul seperti power pumping, latching yang betul, waktu bila perlu pam, apa anda perlu buat dan elakkan, etc. Anda perlu lebih RAJIN selepas mengamalkan supplement. In shaa Allah, supplement ni akan membantu anda.

Untuk lebih tips dan bantuan tentang teknik penyusuan yang betul, anda boleh hubungi kami untuk order set breastfeeding shaklee anda dan anda akan mendapat free consultation dari kami.

---------------------------------------------------------

Puan Shima (SID # 885670)
msg/whatsapp: 0196972866
pm fb: http://bit.ly/PM_Kami

---------------------------------------------------------


**Disclaimer**

Label: , ,