Siapa Memerlukan Meal Shakes?

Meal Shakes adalah supplement berbentuk minuman yang berperisa vanila. Sangat sedap dan diminati oleh ramai walau apa pun peringkat umur. Meal Shakes adalah antara supplement yang sesuai untuk kanak-kanak, tetapi pada dos tertentu. Sekali lagi diingatkan, Meal Shakes bukan pengganti susu formula. Ia adalah makanan tambahan, yang hanya memerlukan sedikit sahaja dos mengikut peringkat umur. Jadi, persoalannya sekarang, Meal Shakes sesuai untuk siapa sebenarnya? Meh kami share dengan anda.


Sekiranya anda atau anak-anak anda, mempunyai masalah di atas, anda boleh cuba memberi mereka Meal Shakes. Tetapi pastikan anda menerima consultation yang betul daripada SID anda. Pastikan anda mengetahui berapakah dos yang bersesuaian untuk anda atau anak anda. Ini amat penting supaya khasiat sebenar Meal Shakes dapat dirasai sebaiknya.

Dapatkan Meal Shakes daripada kami, dan kami akan memberikan konsultasi kepada anda sebaiknya. In Shaa Allah, Meal Shakes akan dapat memberi kebaikan kepada anda atau anak anda.

Hubungi kami untuk keterangan lanjut.


---------------------------------------------------------

Puan Shima (SID # 885670)
msg/whatsapp: 0196972866
pm fb: http://bit.ly/PM_Kami

---------------------------------------------------------


**Disclaimer**

Label: