Lelaki Perlukan Vitamin E dan Zinc Untuk Kesuburan

Masalah kesuburan bukan hanya terletak pada isteri. Malah suami juga ada kemungkinan mengalami masalah kesuburan. Oleh itu, sekiranya anda telah lama berkahwin dan masih belum dikurniakan zuriat, kami amat menggalakkan anda untuk berjumpa dengan pakar gynae, dan jalankan pemeriksaan menyeluruh bukan hanya untuk isteri malah suami juga. Apabila masalah (jika ada) telah dikenalpasti, anda akan lebih mudah untuk mendapatkan inisiatif lain seperti mencuba untuk mengamalkan pengambilan supplement atau pun melalui kaedah kehamilan moden seperti IUI, IVF.

Sperma lelaki memerlukan 2 nutrisi penting untuk membantu meningkatkan kadar kesuburan dan mengaktifkan pergerakan sperma iaitu Vitamin E dan juga Zinc. Kenapa 2 nutrisi ini penting?


Setiap supplement memberikan nutrisi berlainan kepada sel sperma. Nutrisi yang lengkap boleh membantu meningkatkan lagi kesuburan sperma, dan dengan izin Allah, kemungkinan untuk isteri hamil semakin tinggi.

Pengambilan supplement perlulah berterusan (consistent) agar nutrisi supplement tersebut dapat menyerap ke sel dengan lebih berkesan.

Hubungi kami untuk dapatkan supplement Shaklee anda.


---------------------------------------------------------

Puan Shima (SID # 885670)
msg/whatsapp: 0196972866
pm fb: http://bit.ly/PM_Kami

---------------------------------------------------------


**Disclaimer**

Label: ,