Produk Shaklee Baru - Phytocol-ST Menghalang Penyerapan Kolesterol

Phytocol-ST adalah produk baru yang akan dilancarkan oleh Shaklee Malaysia sekitar bulan Jun 2014 nanti. Sekiranya anda mencari supplement untuk menghalang penyerapan kolesterol, Phytocol-ST adalah jawapan untuk anda. Dirumus khas dengan formula terkini yang bertindak untuk menghalang penyerapan kolesterol ke dalam usus.


Ingat tak tentang post kami "FAQ Supplement vs Kolesterol"? Kalau tak ingat, boleh click link tersebut.

Dalam post kami, kami menerangkan apakah supplement yang boleh membantu mengurangkan kolesterol dan membantu menghalang penyerapan kolesterol ke dalam usus anda. Antaranya ialah Phytosterols. Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) menyarankan penambahan sekurang-kurangnya 2,000 mg phytosterols ke dalam diet harian anda untuk merendahkan paras kolesterol jahat secara semulajadi. Phytosterols mempunyai struktur yang sama dengan kolesterol dan akan bersaing dan mengalahkan kolesterol daripada menyerap ke dalam usus.

Apakah keistimewaan Phytocol-ST Shaklee?

☀ dirumuskan khas daripada sayur-sayuran, buah-buahan, tumbuhan, dan bijirin yang kaya dengan phytosterols asli yang aktif
☀ membekalkan 2,000mg phytosterols setiap hari
☀ membekalkan 100% nilai harian seperti yang disyorkan oleh NIH
☀ tiada bahan pengawet
☀ tiada perasa tiruan
☀ tiada pemanis tiruan

Sekiranya anda inginkan Phytocol-ST ini, anda boleh hubungi kami untuk Pre-Order! Tidak perlu bayaran terlebih dahulu. Berapa harganya? Hanya RM197 sahaja! Mahal? Tiada yang lebih berbaloi dengan harga kesihatan anda. Cegah sebelum terlambat.

Hubungi kami sekarang!


---------------------------------------------------------

Puan Shima (SID # 885670)
msg/whatsapp: 0196972866
pm fb: http://bit.ly/PM_Kami

---------------------------------------------------------


**Disclaimer**

Label: ,