Khasiat Chewable Vitamin C

Ramai yang bertanyakan dengan kami, "Vitamin C 500 mg takde ke?"..  Jawapan kami ialah TIDAK UNTUK SEMENTARA WAKTU... seluruh branch Shaklee di Malaysia tiada stok Sustained Release Vita-C 500 mg. Yang ada hanya Chewable Vita-C Plus 100 mg. Khasiat dan kandungannya hampir sama. Yang membezakan ialah jumlah vitamin C dan kandungannya untuk satu tablet.


Kedua-duanya mempunyai kandungan bahan yang sama, kecuali Rose Hips Powder yang hanya terdapat pada Chewable Vita-C Plus 100 mg. Namun begitu, khasiat kedua-dua vitamin C ini adalah sama. Chewable Vita-C Plus diperbaharui formulasinya, dimana, Rose Hips dan Bioflavanoids ditambahkan kepada tablet ini bagi meningkatkan khasiat Vitamin C dan mengelakkan oxidation di dalam badan. 

Apa kebaikan Chewable Vita-C Plus 100 mg Shaklee?
❂ Menyokong sistem pertahanan antioxidant yang semulajadi
❂ Membantu mengekalkan cell integrity
❂ Menyokong kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, sendi, dan saluran darah

Cadangan Pemakanan?
❀ Ambil 5 biji Chewable Vita-C Plus setiap hari untuk memenuhi keperluan vitamin C seharian (500 mg)
❀ 5 biji Chewable Vita-C Plus membekalkan 500 mg vitamin C dan 120 mg bioflavanoids complex, yang juga bersamaan dengan 1 tablet Sustained Release Vita-C. 

Untuk sementara waktu, kami cadangkan agar anda menggantikan Sustained Release Vita-C dengan Chewable Vita-C Plus bagi memenuhi keperluan vitamin C seharian anda.

✆ Hubungi kami untuk mendapatkan Chewable Vita-C Plus anda SEKARANG! Kami akan memberikan FREE CONSULTATION kepada anda, dan berkongsi tips-tips menarik tentang kesihatan. Jom follow blog kami! 

✎ msg/whatsapp: 0196972866
✍ pm fb: http://bit.ly/PM_Kami
✉ email: suppl3ment4all@gmail.com
⚘ COD di Seremban / Senawang / Mantin / Port Dickson


**These statements have not been evaluated by Food and Drug Administration**
**These products are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Label: ,