Vivix Shaklee Membantu Menyokong Kesihatan Jantung

Vivix Shaklee merupakan produk supplement anti penuaan yang terbaik di dunia. Vivix Shaklee dihasilkan daripada 4 ramuan semulajadi, dan kajian makmal menunjukkan kesannya yang positif terhadap mekanisma penting penuaan pada tahap sellular. Vivix Shaklee dapat memberikan banyak faedah/kesan positif kepada diri kita, termasuk dapat membantu menyokong kesihatan jantung dan kardiovaskular.


Terdapat 4 ramuan semulajadi yang terdapat dalam Vivix Shaklee. Salah satunya ialah Elderberry (Sambucus Nigra).




Kajian yang dilakukan untuk menghasilkan Vivix Shaklee memakan masa bertahun-tahun. Ini bagi memastikan supplement Vivix Shaklee dihasilkan secara semulajadi serta dapat memberikan banyak faedah kepada pengguna. 


Kami akan update lagi kebaikan ramuan semulajadi yang terdapat dalam Vivix Shaklee! Ada lagi 3 ramuan semulajadi yang membantu kita mendapatkan kesihatan yang lebih baik.

Hubungi kami untuk keterangan lanjut. Sempena bulan Mei 2013, Shaklee menawarkan harga promosi kepada semua pelanggan Shaklee! Beli 6 Percuma 1 !!! Tak mahu beli 6 botol? Tidak mengapa. Boleh beli 1 botol sahaja, atau 2, 3... Tak kisah... Hubungi kami, kami akan memberikan harganya kepada anda!

Beli 2 set Vivix Shaklee, dan anda akan mendapat keahlian secara percuma! Senangkan? Cepat-cepat, PM kami segera! Tawaran ini sah sampai bila-bila. Harga promosi sahaja hanya terhad untuk Mei 2013... :)

 


Hubungi kami segera! Kami akan reply inquiry anda secepat mungkin!
msg/whatsapp/wechat: 0196972866
email: suppl3ment4all@gmail.com
fb page: http://www.facebook.com/Supplement4all (jom like!)




** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**


Label: , , ,