Pengedar Shaklee di Seremban

Mungkin masih ada yang belum tahu... Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah di Seremban. ID # saya ialah 885670. COD boleh dilakukan kepada customers yang berada di sekitar Seremban / Senawang / Mantin. Kepada mereka yang ingin membeli Shaklee, boleh lah cari saya!


View Larger Map

Hubungi saya sekiranya anda ingin order barang. Consultation akan diberikan secara percuma kepada customers saya. Nak daftar sebagai ahli atau pengedar pun boleh (sama je dua tu, cuma anda ingin ber-bisnes atau tidak). Saya akan membantu anda dari A sampai Z. Ramai yang telah pun berjaya... Anda bila lagi?
Shaklee merupakan supplement yang Halal dan sangat semulajadi. Ianya diproses dengan menggunakan kaedah yang selamat bagi mengekalkan nutrisi bahan tersebut.

Jadi, pilihlah Shaklee!

Label: , ,