Kelebihan dan Cara Menjadi Ahli / Pengedar Shaklee

Melalui pengalaman saya sebagai pengedar Shaklee yang sah, Shaklee telah membantu saya menjana side income. Itulah kelebihan yang saya perolehi dengan menjadi ahli / pengedar Shaklee yang SAH! Alhamdulillah, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Pepatah lama yang tidak pernah lekang dari kita. Sama dengan menjadi ahli Shaklee - daripada hanya suka-suka menjadi ahli kerana ingin membeli produk Shaklee yang berkhasiat pada harga ahli, kini tujuan saya lebih kepada ingin menjana side income dengan menjadi pengedar Shaklee yang sah. Pokok pangkal tujuannya terpulang kepada anda.


Cara untuk mendaftar sebagai ahli / pengedar Shaklee sangat mudah! Ada dua cara, anda boleh pilih salah satu cara tersebut:

  1. Buat pembelian produk Shaklee minimum 200 points
  2. Bayar registration fee

Anda tidak perlu maintain points atau melakukan pembelian minimum setiap bulan. Melainkan kalau anda benar-benar serius ingin ber-bisnes dan menjana side income dengan Shaklee, anda perlulah mendapatkan dan maintain points yang tertentu.

Antara kelebihan yang anda akan perolehi dengan menjadi ahli / pengedar Shaklee ialah:


Kenapa Shaklee menjadi pilihan terbaik untuk saya, dan juga untuk anda? Atau dalam erti kata lain, "Kenapa saya pilih Shaklee?".


SO....!!! Tunggu apa lagi? Sekiranya berminat, boleh hubungi saya. Jom sama-sama kita jana side income (itu pun kalau anda inginkan, kalau tak nak boleh jadi ahli sahaja). Team kami sedia membantu anda. Susur galur dari team kami ramai yang telah berjaya (ada yang dapat bonus cecah 5 atau 6 angka). Kami akan berkongsi ilmu dengan anda.

Pengalaman saya sendiri sebagai ahli (pengedar), saya mendapat bimbingan yang terbaik daripada kawan-kawan bisnes saya. Dan saya amat berbangga menjadi ahli Shaklee!

Saya ingin berkongsi kegembiraan itu dengan anda! JOM! Daftar sebagai ahli! ^^

Seronok! Sambil kerja di rumah, sambil spend time dengan anak-anak!


Hubungi saya:

SHIMA ZAINAL (ID: 885670)
msg/whatsapp/wechat: 0196972866
email: suppl3ment4all@gmail.com 
fb page: http://www.facebook.com/Supplement4all (jom like!)

Label: , ,