Ibu Menyusu - Kurus walaupun Breastfeeding

BERITA BAIK untuk ibu-ibu yang tengah breastfeeding, tetapi mempunyai masalah untuk kuruskan badan. Shaklee boleh membantu anda. Shaklee menawarkan beberapa supplement yang boleh membantu anda mendapatkan berat yang ideal, dan maintain sihat! BEST kan? Kurus dengan cara yang sihat, dalam masa yang sama susu badan tidak berkurang - still maintain. Ibu-ibu menyusu perlu memastikan bahawa nutrisi dalam badannya lengkap kerana mereka menyusukan bayi mereka. Kalau nutrisi tidak cukup, bayi pun tak gembira. Oleh itu, pengambilan supplement yang betul boleh membantu untuk breastfeed, dalam masa yang sama bantu anda untuk kurus!



Tahukah anda sebenarnya breastfeeding mom boleh membakar kalori sekurang-kurangnya 500 kalori setiap kali anda menyusukan bayi anda. Namun begitu, masih ramai ibu-ibu yang yang masih naik berat badan. Kami ingin share dengan anda Faktor Kenaikan Berat Badan serta Tips untuk Mengatasinya.

FAKTOR KENAIKAN BERAT BADAN


BAGAIMANA UNTUK MENGATASI MASALAH BERAT BERLEBIHAN


Hubungi kami untuk dapatkan supplement anda! Kami akan memberikan FREE CONSULTATION untuk anda, bagi membantu anda mencapai berat badan yang anda idamkan.

msg/whatsapp/wechat: 0196972866
email: suppl3ment4all@gmail.com
fb page: http://www.facebook.com/Supplement4all (jom like!)



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Label: , , , , , ,