ESP dan Alfalfa Bantu Tambah Susu Badan

Semua ibu-ibu yang menyusukan bayi mereka inginkan susu badan yang berkhasiat dan banyak, bagi memastikan bayi mereka sihat dan membesar dengan baik. Shaklee mempunyai beberapa supplement yang dapat membantu ibu-ibu di luar sana untuk tambah susu badan. Supplement ini memberikan khasiat kepada ibu-ibu, sekaligus juga dapat memberi khasiat kepada bayi mereka. Jom tambah susu badan dengan khasiat supplement Shaklee!


Bagaimana ESP dan Alfalfa bantu untuk tambah susu badan? Mari kami terangkan... ≧◠◡◠≦✌

1. Energizing Soy Protein (ESP)

Kandungan utama susu badan ibu adalah protein. ESP mengandungi Isoflavones yang membantu menambahkan susu badan ibu. ESP kaya dengan protein kerana dihasilkan dengan kacang soya yang bermutu tinggi dan diproses secara semulajadi. Kandungan protein yang terdapat dalam ESP dapat memberikan nutrisi yang seimbang kepada ibu yang menyusukan. 

Antara kebaikan lain yang boleh ibu perolehi daripada ESP ialah


2. Alfalfa Complex

Sejak dahulu lagi, Alfalfa dipercayai dapat membantu menambahkan susu badan ibu. Ini kerana tumbuhan Alfalfa sangat kaya dengan kandungan protein, kalsium, dan klorofil. 

Ramai ibu-ibu telah pun mempercayainya. Anda bila lagi? Dapatkan Alfalfa dan ESP anda secepat mungkin, agar dapat membantu anda menghasilkan susu yang lebih berkualiti dan berkhasiat, serta membantu untuk tambah susu badan anda.


Hubungi kami segera! In Shaa Allah, kami akan memberikan FREE CONSULTATION untuk anda!

Kami merupakan pengedar Shaklee yang SAH di Seremban / Senawang, Negeri Sembilan. Kami boleh COD kepada anda yang tinggal berdekatan. Yang jauh pun tidak mengapa, kami boleh hantarkan melalui Pos Laju kepada anda!

msg/whatsapp/wechat: 0196972866
email: suppl3ment4all@gmail.com
fb page: http://www.facebook.com/Supplement4all (jom like!)





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Label: , , , ,