Testimoni Vivix Shaklee

Customer kami telah membeli Vivix dari Shaklee untuk ibunya yang telah hampir sebulan menjalani pembedahan memasukkan "besi" pada tulang spinal L4 dan L5. Testimoni tentang penggunaan Shaklee ini diluahkan sendiri oleh ibunya kepada dirinya dan juga adik-beradiknya. Alhamdulillah, ibu customer telah menampakkan perubahan setelah mengamalkan Vivix selama seminggu.

Latar Belakang masalah Ibu Customer: 
Ibu customer mengalami ketegangan otot selepas seminggu menjalani pembedahan. Ini kerana sebelum ini, tulangnya itu menghimpit saraf yang diperlukan untuk pergerakan kaki. Sarafnya itu sudah hampir tidak boleh berfungsi dengan baik. Selepas pembedahan dijalankan untuk membuka ruang di bahagian L4, L5, sistem saraf si ibu sudah mula untuk berfungsi dan ingin "membuat kerja". Ini adalah sesuatu yang "baru" kepada ibu customer, setelah hampir 10 tahun mengidap sakit ini. 



Vivix merupakan produk supplement yang terbaik yang pernah dihasilkan oleh Shaklee. Vivix diperbuat secara semulajadi, dan ujian klinikal dijalankan ke atas ramuan utama. Vivix merupakan minuman campuran botani dalam pemakanan polifenol. Polifenol merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada campuran tanaman yang mempunyai khasiat anti-oksidan.

Terdapat banyak khasiat Shaklee...



Hubungi kami untuk keterangan lanjut...
In Shaa Allah, kami akan membantu anda... Consultation akan diberikan secara percuma dari kami.

msg/whatsapp/wechat: 0196972866
email: suppl3ment4all@gmail.com
fb page: http://www.facebook.com/Supplement4all (jom like!)

Boleh juga isi Inquiry Form.. kami akan reply pertanyaan secepat mungkin!



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Label: