Testimoni Meal Shakes + Set Menyusu

Hari ini, kami ingin share lagi dengan anda testimoni dari pengguna supplement Shaklee! Alhamdulillah, kami telah membantu customers kami.. Semuanya dengan izin Allah.. Kami sekadar kongsi ilmu dan pengalaman.. Syukur, Alhamdulillah...

Customer kami ini ingin mencari supplement untuk 2 situasi (atau masalah)... 

Anak Kurang Selera Makan...
Kata customer...... "Saya menyusukan baby umur 5 bulan sekarang ni secara exclusive.. Alhamdulillah susu memang banyak... sampai tak tau nak simpan kat mana lagi.. Cuma saya nak make sure yang susu saya sentiasa pekat dan berkhasiat untuk anak saya... Some sort like nak kan booster kind of thing... apa yang syima boleh suggest ye..? "

Kami suggest ESP + OsteMatrix...
Ingin Pekatkan Susu...
Kata customer........ "Anak saya yang umur 6 tahun..girl... sangat susah nak makan... sehari x makan pun okay kot dia... tak nampak lembik pun... tapi hati ibunya yang lembik tengok anak xde selera nak makan... Apa yang syima boleh suggest..?"

Kami suggest Meal Shakes...


Ini kata customer kami.... ^^
TESTIMONI MEAL SHAKES + SET MENYUSU

dan ini apa yang customer kami consume...



Alhamdulillah.. Tahniah kepada customer kami ini kerana telah menampakkan perubahan positif dan berpuas hati dengan produk Shaklee... 

Anda ingin mendapatkan supplement anda?
Hubungi kami!
Kami akan memberikan konsultasi percuma untuk anda, hanya dari Supplement4all..

msg/whatsapp: 0196972866
email: suppl3ment4all@gmail.com
fb page: http://www.facebook.com/Supplement4all

Label: , , ,